45 سال زندگی

45 سال زندگی

45 سال زندگی

45 سال زندگی

تشخیص عود مجدد پوست

تشخیص عود مجدد پوست

دکتر شما ممکن است پوست خود را با برش یک قطعه از یک زخم نمونه برداری کند. او این نمونه را تحت میکروسکوپ بررسی می کند یا آنرا کشت می کند تا نوع انگل شناسایی شود. در روش کشت نمونه، انگل ها مجاز به تکثیر هستند و مقدار آنها به سطح قابل تشخیص می رسد.
تشخیص مایع احشایی

در بسیاری از موارد، مردم عادت های شن و ماسه را به یاد نمی آورند، بنابراین ممکن است کمی دشوار است برای تشخیص این عارضه. در ابتدا پزشک یک معاینه فیزیکی را انجام می دهد و بزرگ شدن کبد و طحال را بررسی می کند. سپس بیوپسی مغز استخوان یا آزمایش خون انجام می شود. این آزمایش ها برای تشخیص حضور انگل ها انجام می شود. تشخیص ممکن است در صورت نیاز برای کشت دو تا چهار هفته طول بکشد.
اثرات جانبی احتمالی سیکل

احتمال دارد که بیماری های پوستی زیر رخ دهد: خونریزی، سایر عفونت های ناشی از تضعیف سیستم ایمنی بدن که ممکن است زندگی فرد را تهدید کند. ناهنجاری احشاء معمولا مرگبار است. با این حال، مرگ اغلب به علت عوارض بیماری، نه بیماری است. اگر شما با ویروس اچ آی وی آلوده هستید، خطر ابتلا به این بیماری بالاتر است. عوارض این بیماری نیز عمدتا در برابر درمان است.
چشم انداز دراز مدت جویندگان

زخم ها می توانند باعث زخم های دائمی و زخم های دائمی شوند، گرچه بعضی از درمان ها می توانند شدت آنها را کاهش دهند. داروها همچنین می توانند بیماری را درمان کنند. با این حال، روش های به موقع درمان موثرترین در جلوگیری از سیستم ایمنی بدن انسان است. لوله گذاری داخلی تراشه معمولا در عرض دو سال ممکن است در صورت عدم درمان باشد.
مراقبت اولیه در بیماری بیماری چیست؟

1- مراجعه به پزشک یا نزدیک ترین مرکز بهداشت و درمان. 2- شستشوی روزانه با آب و نمک (یک بطری آب پز شده با دو قاشق غذاخوری آب نمک) به طور خودبهخود طی سه تا شش ماه بهبود می یابد. زخم معده باید با گاز استریل یا لباس مناسب پوشیده شود، آلودگی و انتقال بیماری به دیگران
معیارهای آزمایشگاهی برای تشنج

آزمایش های مثبت برای انگل شناسی (آماده سازی برای گسترش مغز و استخوان - طحال - کبد - گره های لنفاوی - خون) و کشت نمونه های بیوپسی یا آسپیریت از اعضاء 2 - آزمایش های مثبت سرولوژی (DAT، ELIZA، IFA) آماده سازی خون نمونه ها برای انجام آزمایش های Serologic به سادگی امکان پذیر است. نمونه های خون را می توان از لوله های نازک گردن هپارین از انگشت بیمار پس از ضد عفونی انگشت با الکل استفاده کرد و آن را با یک فریزر استریل تک بوت یا یکبار مصرف سوراخ کرد. پلاسما را با سانتریفیوژ پلاسما یا با استفاده از کاغذ فیلتر آزمایشگاهی با خون بر روی انگشت بیمار، یک قسمت از خون را به صورت یکنواخت در حدود 1 سانتیمتر بکشید و بعد از خشک شدن، آزمایش آگلوتیناسیون مستقیم انجام دهید که در آزمایشگاه انجام می شود کوچک و از راه دور با تجهیزات عملی و دوردست عملی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.